W dniach 21-24 marca br. odbędzie się Giełda Pracy organizowana przez Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego. Studenci chcący porozmawiać z wybranym pracodawcom proszeni się o przesłanie swoich aplikacji do 13 marca br.


W celu wysłania zgłoszenia wystarczy wypełnić FORMULARZ, wybrać pracodawcę, z którym chce się spotkać oraz przesłać swoje CV na e-maila: abk@usz.edu.pl w tytule wpisując „Giełda Pracy”.

Pracodawcy podczas Giełdy Pracy prowadzić będą wstępne rozmowy rekrutacyjne, które odbędą się online na platformie MS Teams w dniach 21-24.03.2023 r.

Zgłoszenia do 13.03.2023 r.

Przesłany dokument aplikacyjny zostanie przekazany do osób odpowiedzialnych za rekrutację w danej firmie, które zdecydują, z którymi kandydatami odbędą rozmowy w czasie Giełdy Pracy w umówionych terminach.

Przed wyborem pracodawcy prosimy o zapoznanie się z opisami pracodawców, dostępnymi w naszym nowym portalu Career Center: www.abk-usz.jobteaser.com

To świetna szansa na znalezienie pracy: bez stresu, bez wychodzenia z domu i w miłej atmosferze.

Tegoroczna edycja Giełdy Pracy uzyskała Patronat Honorowy Prezydenta Miasta Szczecin, Patronat Honorowy Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego Olgierda Geblewicza, Patronat Honorowy Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Patronat Medialny Radia Eska.

Zapraszamy do udziału.

Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego