
Edukacja przedsiębiorczości dzieci pokolenia Alfa i model transferu wiedzy biznesowej w szkolnictwie podstawowym w Polsce.
Konkurs: „Solidarni z naukowcami”
Celem projektu jest zbadanie roli edukacji przedsiębiorczej dzieci pokolenia Alfa i opracowanie nowego teoretycznego modelu transferu wiedzy biznesowej w szkołach podstawowych
Planowane efekty:
- Opracowanie zbioru dobrych praktyk na temat światowych trendów w edukacji przedsiębiorczości wśród młodzieży szkolnej zawierającego klasyfikator ułatwiający przegląd tych praktyk
- Opracowanie diagnozy stanu edukacji przedsiębiorczej w szkolnictwie podstawowym (w wybranym regionie Polski) obejmującej opis problemów i perspektywicznych kierunków jego rozwoju za pomocą jakościowych badań teoretycznych (desk research) oraz ilościowych badań empirycznych (na reprezentatywnej próbie uczniów z pokolenia Alfa – konsumentów usług edukacyjnych
- Opracowanie nowego modelu teoretycznego transferu wiedzy biznesowej w szkolnictwie podstawowym (w wybranym regionie Polski) z uwzględnieniem charakterystycznych cech dzieci pokolenia Alfa w oparciu o najlepsze międzynarodowe doświadczenia i światowe trendy.
Okres realizacji: 2022 – 2023
Wartość projektu: 241 250,00 zł
Wartość dofinansowania ze środków krajowych: 241 250,00 zł
Projekt finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu „Solidarni z naukowcami”.